Pomost przejezdny WG-P-300-S2, boczne barierki ochronne na podeście przesuwane w dół podium na wysokości 300cm od gruntu, liczba schodów: 11 (liczba schodów jest liczona bez górnego podium) To jest specjana wersja z barierkami bocznymi przesuwnymi w dół. Po wejściu na podest można pozbyć się barierki prawej lub lewej przez przesunięcie jej w dół. Barierki mają zabezpieczenia, blokady, które najpierw trzeba zdjąć. Suwanie barierek odbywa się dzięki prowadnicom wkomponowanym w konstrukcję pomostu. Pomosty przejezdne to nic innego jak ruchome schody na kołach, które służą do wchodzenia na wyższy poziom w magazynie. W taki sposób można jeździć po magazynie i łatwo wchodzić po schodkach aby ściagnąć coś z wyższej półki. Zastosowanie to duże magazyny, hurtownie a nawet teatry i kina. Pomosty wykorzystuje się równiez do obsługi oświetlenia, kamer itp. zastosowań. Parametry techniczne: nośność: 150kg Ilość schodów: 11 (liczba schodów jest liczona bez górnego podium) Szerokość pomostu (podstawy): 1200 mm Wysokość do pomostu (podstawy): 2760 mm Wysokość całkowita: 3870 mm Długość pomostu (podstawy): 2740 mm Wymiary podium: szerokość: 600mm, długość D2 = 650mm wymiary pojedynczego schodka-stopnia w pomoście jezdnym: 600x200 mm (szer. x głęb.) odstęp między schodkami-stopniami w pionie: 250 mm 4 koła pełne: średnica 125mm, na łożyskach wałeczkowych, 2 stałe i 2 skrętne z hamulcami Materiał: konstrukcja nośna z profilu kwadratowego stalowego, wymiar w przekroju 30x30 mm, grubość ścianki 3 mm wzór przemysłowy zastrzeżony !!! Wykonujemy dowolne modyfikacje istniejących produktów lub wykonamy inny dowolny produkt wg projektu i koncepcji klienta. Skontaktuj się z nami.. Oferujemy wózki transportowe, wózki magazynowe i inne konstrukcje metalowe zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce. Są dużo lepsze od tanich sprowadzanych z dalekiego wschodu produktów. Jest również stały dostęp do części zamiennych i do serwisu. Ich konstrukcja to nasza polska myśl techniczna oparta na kilkudziesięcioletnim doświadczeniu naszej firmy. | . | Produkt do 2010 r. certyfikowany znakiem bezpieczeństwa typu "B" oraz świadectwem kwalifikacji jakości. Od 2010 roku wszystkie produkty posiadają deklarację zgodności CE i znak bezpieczeństwa B nie jest potrzebny. Zapewniamy modyfikacje wyrobów już istniejących oraz realizację dowolnych wyrobów metalowych wg zleceń indywidualnych o dowolnych gabarytach, kolorystyce i rozwiązaniu konstrukcyjnym. | Możliwości transportowe, części składowe i możliwości rozkręcania pomostu. konstrukcja podestu dzieli się zasadniczo na 3 części: | część 1 - schody na kołach zespawane w całości... można tylko odkręcić koła lub odnitować powierzchnię schodka lub górną powierzchnię podium jeśli są zrobione z blachy, w wypadku kratek wema lub kratek leduchowskiego powierzchnie są jednolite z konstrukcją schodka i nie da się ich odnitować. | część 2 - górne barierki w wersjach standardowych z nieotwieranymi i pełnymi barierkami (z 3 stron) wszystkie trzy barierki są zespawane i połączone w całość... jeśli to wersja z otwieranym, przesuwanym lub niepełnym obarierkowaniem podestu to czasem konstrukcja barierek da się jeszcze podzielić na 2 lub 3 części, niektóre otwierane barierki można też rozkręcać na zawiasach... w innym wypadku wszystko jest zespawane w całość. | część 3 - dwie poręcze schodowe do schodów na kołach są dokręcane dwie boczne poręcze-barierki które służą zabezpieczeniu osoby wchodzącej na pomost aby łatwo nie spadła .... w szczególnych wypadkach mogą być odkręcane przez użytkownika na jakiś czas bądź na stałe na jego własną odpowiedzialność. | Wszystko jest składane na czas transportu w taki sposób aby pomost miał jak najmniejsze wymiary gabarytowe. | Zobacz fotografie przykładowych pomostów schodowych w czasie składania lub pakowania do transportu... | |