Pomost przejezdny WG-P-150-X1 bez barierki czołowej podium na wysokości 138cm od gruntu, liczba schodów: 5 (liczba schodów jest liczona bez górnego podium) To jest wersja specjalna bez barierki czołowej, przedniej na podescie wózka. Taka wersja jest nieraz odpowiednim rozwiązaniem dla niektórych magazynów lub operatorów urządzeń. Pomosty przejezdne to nic innego jak ruchome schody na kołach, które służą do wchodzenia na wyższy poziom w magazynie. W taki sposób można jeździć po magazynie i łatwo wchodzić po schodkach aby ściagnąć coś z wyższej półki. Zastosowanie to duże magazyny, hurtownie a nawet teatry i kina. Pomosty wykorzystuje się równiez do obsługi oświetlenia, kamer itp. zastosowań. Parametry techniczne: nośność: 150kg Ilość schodów: 5 (liczba schodów jest liczona bez górnego podium) Szerokość pomostu (podstawy): 1000 mm Wysokość do pomostu (podstawy): 1380 mm Wysokość całkowita: 2490 mm Długość pomostu (podstawy): 1600 mm Wymiary podium: szerokość: 600mm, długość D2 = 650mm wymiary pojedynczego schodka w pomoście jezdnym: 600x200 mm (szer. x głęb.) odległość między stopniami (schodkami) w pionie: 230 mm Koła pełne: średnica 125mm, na łożyskach wałeczkowych, 2 stałe i 2 skrętne z hamulcami Materiał: konstrukcja nośna z profilu kwadratowego stalowego, wymiar w przekroju 30x30 mm, grubość ścianki 3 mm Na życzenie klienta możemy zrobić też wersję bez barierki prawej lub lewej bez dopłaty... należy to dokładnie zaznaczyć w zamówieniu (w uwagach do zamówienia w koszyku lub wysłać oddzielną informację) wzór przemysłowy zastrzeżony !!! Wykonujemy dowolne modyfikacje istniejących produktów lub wykonamy inny dowolny produkt wg projektu i koncepcji klienta. Skontaktuj się z nami.. Oferujemy wózki transportowe, wózki magazynowe i inne konstrukcje metalowe zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce. Są dużo lepsze od tanich sprowadzanych z dalekiego wschodu produktów. Jest również stały dostęp do części zamiennych i do serwisu. Ich konstrukcja to nasza polska myśl techniczna oparta na kilkudziesięcioletnim doświadczeniu naszej firmy. | . | Produkt do 2010 r. certyfikowany znakiem bezpieczeństwa typu "B" oraz świadectwem kwalifikacji jakości. Od 2010 roku wszystkie produkty posiadają deklarację zgodności CE i znak bezpieczeństwa B nie jest potrzebny. Zapewniamy modyfikacje wyrobów już istniejących oraz realizację dowolnych wyrobów metalowych wg zleceń indywidualnych o dowolnych gabarytach, kolorystyce i rozwiązaniu konstrukcyjnym. | Możliwości transportowe, części składowe i możliwości rozkręcania pomostu. konstrukcja podestu dzieli się zasadniczo na 3 części: | część 1 - schody na kołach zespawane w całości... można tylko odkręcić koła lub odnitować powierzchnię schodka lub górną powierzchnię podium jeśli są zrobione z blachy, w wypadku kratek wema lub kratek leduchowskiego powierzchnie są jednolite z konstrukcją schodka i nie da się ich odnitować. | część 2 - górne barierki w wersjach standardowych z nieotwieranymi i pełnymi barierkami (z 3 stron) wszystkie trzy barierki są zespawane i połączone w całość... jeśli to wersja z otwieranym, przesuwanym lub niepełnym obarierkowaniem podestu to czasem konstrukcja barierek da się jeszcze podzielić na 2 lub 3 części, niektóre otwierane barierki można też rozkręcać na zawiasach... w innym wypadku wszystko jest zespawane w całość. | część 3 - dwie poręcze schodowe do schodów na kołach są dokręcane dwie boczne poręcze-barierki które służą zabezpieczeniu osoby wchodzącej na pomost aby łatwo nie spadła .... w szczególnych wypadkach mogą być odkręcane przez użytkownika na jakiś czas bądź na stałe na jego własną odpowiedzialność. | Wszystko jest składane na czas transportu w taki sposób aby pomost miał jak najmniejsze wymiary gabarytowe. | Zobacz fotografie przykładowych pomostów schodowych w czasie składania lub pakowania do transportu... | |