Zbiornikowy moduł ważący HBM RTN/M2B 33T
Opis produktu:
Zbiornikowy moduł ważący RTN/M2B którego konstrukcja stanowi wynik wieloletnich doświadczeń związanych z eliminacją wpływu procesu technologicznego oraz czynników zewnętrznych (praca mieszadeł, podajników, drgania, wiatr itp.) na dokładność ważenia. Moduły posiadają odpowiednie parametry wytrzymałościowe, wymagane dla posadowienia zbiornika. Poprzez łożyskowanie zapewniają bezpieczeństwo i właściwy charakter pracy przetwornika tensometrycznego, stanowiącego integralną część modułu. Wyposażone zostały w czujniki RTN. Wyposażone w zintegrowane zabezpieczenie pionowe i poziome oraz kierownicę bez pręta. Wykonywane ze stali nierdzewnej. Certyfikat Technical Inspection Agency.
Parametry techniczne:
Maksymalne obciążenie | 33T |
Graniczne obciążenie | 150 procent max obciążenia |
Maksymalna dopuszczalna siła unosząca | 50kN |
Maksymalne przemieszczenie horyzontalne | +/- 3,5mm |
Waga | 18kg |
zmiana długości kabla czujnika
uwaga! nie można zmieniać długości oryginalnych kabli czujników tensometrycznych. Nie można ich skracać ani przedłużać bo utracimy dokładność wskazań czujnika. Zmiana długości kabla jest możliwa tylko i wyłącznie na zamówienie. Kalibrację i zmianę długości może wykonać prawidłowo tylko producent. Samodzielne zmiany są również praktykowane ale tylko przez wysokiej klasy elektroników, którzy mają szczegółową wiedzę na ten temat. Dotyczy czujników analogowych. Czujniki cyfrowe nie są wrażliwe na zmianę długości kabla.
zastępowanie czujników
uwaga! w czujnikach hbm są możliwe podmiany z mniejszej klasy dokładności na wiekszą klasę dokładności bez żadnych przeróbek urządzeń, np. czujnik w klasie D1 można zamienić na klasę C3 itp.
Wyższa klasa czujnika nie wpływa na żadne inne parametry takie jak rezystancja czy napięcia, dzięki temu możliwe są wszelkie podmiany czujników. Tzn. że jeśli mamy w wadze 4 czujniki np. klasy D1 to każdy z nich może być zastąpiony takim samym czujnikiem w klasie wyższej bez jakichkolwiek komplikacji (najczęściej zamienia się na klasę C3 ponieważ jest często najtańsza ze względu na duże nakłady produkcji).